Gulv, gulv og atter gulv

>> tirsdag 12. mai 2009

Ikke bare bare å velge gulv! Jeg hadde veldig lyst til å beholde det orginale tregulvet jeg visste lå under 0,6 cm belegg, ullpapp og en haug med spiker. På kjøkkenet var det gulvbelegg ved ullpapp under. Når det så har ligget der i ca 40 år, blir det ikke bare lett å få av. Så det har min kjære mor gjort for oss. Deretter var det stuegulvet som stod for tur da... Belegg og plater, som var slått ned med 100vis av spiker. Som jeg har måttet gå å trekke opp etter at pappa og marius tok av gulvet! mye styr ja. Legger ve ett bilde der dere kan se litt av belegget som var der og litt av tregulvet som ligger under. Når vi har tatt av alt skal det slipes, og males :)


Her har maja og jeg plukket spikerne, hun hjelper til som dere kan se på bildet

1 kommentarer:

Anonym,  24. mai 2009 kl. 07:28  

oj, det var mig en fin samling spik. Gott att Maja kan hjälp dig lite då :)

Legg inn en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP