3 mnd har gått og mye har skjedd....

>> onsdag 2. desember 2009

Litt nye bilder av hvordan det ser ut. Først kjøkkenet som er begynnt å flytte inn i. Deretter kommer bilde av tapeten på den ene stueveggen og nytt vindu i gangen. Trappa er det stort sett svigermor som har jobbet med. Skal ett strøk til på den men ser ut til at det blir veldig bra. På toppen av trappa er garderoben kommet på plass og er klar til å flytte inn i. Videre kommer en inn på det ene soverommet hvor ene veggen er tapetsert her også. Det rosa rommet er prinsesserommet, der mangler kun det elektriske ellers er det ferdig. Bade er det litt igjen på, men begynner å se hvordan det blir der også. Til slutt er vaskerommet som ble fliset ferdig i går kveld. Så ting begynner å ta form og det blir mer og mer ferdig for hver dag som går nå.



















 


3 kommentarer:

Anonym,  2. desember 2009 kl. 13:30  

Ja nå har det virkelig skjedd MYE siden jeg var der sist!! Digger badet deres og de steinene/flisene (eller hva jeg skal kalle de) som er rett forran vasken på badet, de er skikkelig kule. Og ikke minst gleder jeg meg til å besøke dere og deres boblebad ;) hehe
Silje.. du og jeg skal sitte der og boble mens guttene lager god mojito til oss, avtale?!

Stor klem fra Enas (den kuleste Iraker`n dere kjenner)

Anonym,  2. desember 2009 kl. 13:31  

Ja nå har det virkelig skjedd MYE siden jeg var der sist!! Digger badet deres og de steinene/flisene (eller hva jeg skal kalle de) som er rett forran vasken på badet, de er skikkelig kule. Og ikke minst gleder jeg meg til å besøke dere og deres boblebad ;) hehe
Silje.. du og jeg skal sitte der og boble mens guttene lager god mojito til oss, avtale?!

Stor klem fra Enas (den kuleste Iraker`n dere kjenner

Camilla, Casa de Bach 5. desember 2009 kl. 13:16  

Nå går det unna i huset ja! Så utrolig lekkert badet blir! *misunnelig* ;) Trappa blir oxo kjempelekker! Gleder oss på deres vegne at det snart er klart til innflytting!

Klem fra oss 4

Legg inn en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP