Kjellerstue Cuba Team

>> fredag 11. juni 2010

Siden det er så dårlig vær i dag og ungene ikke er helt i form blir det ikke mye jobbing, så da tenkte jeg å gi et forhåndsglimt av planene i kjellerstua mi. Er godt i gang med grovarbeidet, men ikke så mye å vise fram ennå der nede, men planer har jeg mye av. Skal ha den ene endeveggen tapetsert med fototapet. Sort hvit bilde jeg selv har tatt når vi var i Havana skal pryde veggen på ca 3,50 ganger 2 meter. I tillegg har jeg et par "gatemalerier" fra samme sted som skal pryde den ene veggen og det store bildet med bilen som jeg fikk i brylluppsdagsgave en av de andre veggene. Håper å få et litt Cuba-team på det hele når jeg blir ferdig.


Dette er da bildet som skal pryde endeveggen. Tror det blir veldig bra.

 

Dette er da først bildet fra bryllupsdagen, mens det andre er kjøpt på gata på Cuba.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP